Ombytta roller i internetfabriken
Nätverkssamhället vi är inne i nu handlar mindre om börsklipp och fräsiga lokaler och mer om vilken adressbok man har. Punktlars är en nästan helt vanlig enskild firma och kommunikationsbyrå. Mervärdet jag erbjuder ligger i att jag har mer erfarenhet än många andra, har jobbat i fler projekt av mer varierande storlek än de flesta och har ett kompetent nätverk, istället för en stab av anställda, som kompletterar kärnverksamheten: kommunikation på Internet och i digitala medier. Det är det som ger rätt fokus, rätt pris och rätt kvalité.

Min bakgrund som Art Director på Framfab och AD-assistent på Gravity har gett mig erfarenhet av digital kommunikation för både större internationella företag som Volvo Car Corporation och IKEA och förstås av de som är betydligt mindre. Det innebär att jag har arbetat mycket med:
   • Varumärkesbyggande
   • Målgruppshantering
   • Användbarhet
   • Content management
   • Flerspråkighet, m.m.
Mina arbetsuppgifter har hittils täckt ett brett spektra av digital kommunikation, både on- och offline, vilket har gett mig en bra grund för nuvarande och kommande projekt.

Mitt senaste projekt heter pojksagor och finns på Google+